Biedrības telpu Tērbatas ielā 74
Lietošanas noteikumi.
- Par atslēgu izsniegšanu:
- Biroja telpu atslēgas tiek izsniegtas tikai pēc pieprasījuma biedrības valdes/padomes locekļiem, darbiniekiem un citām īpašām personām, kuras neierobežo, bet kuras atbilst šiem noteikumiem:
- Aktīvs ikdienas biedrs vai projekta brīvprātīgs vadītājs;
- Valdei pietuvināts un konkrētam valdes loceklim pakļauts biedrs;
- Izturējis biedra kandidāta statusa pārbaudi un apstiprināts biedra statusā.
- Atslēgu komplekts sastāv no 1 (vienas) metāla atslēgas biroja durvīm un 1 (viena) elektroniskā čipa ārdurvju un stāva durvju atvēršanai.
- Biroja telpu atslēgas tiek izsniegtas tikai pēc pieprasījuma biedrības valdes/padomes locekļiem, darbiniekiem un citām īpašām personām, kuras neierobežo, bet kuras atbilst šiem noteikumiem:
- Par stāva signalizācijas deaktivizāciju:
- Par signalizācijas deaktivizāciju atbildīgs biedrs/valdes/padomes loceklis, kurš biedrībā ir hierarhiski augstākajā pozīcijā starp biroja apmeklētājiem konkrētajā laikā;
- Deaktivizācijas kods tiek pateikts atslēgu nodošanas mirklī, par ko persona parakstās 1. Pielikumā esošajā atslēgu izsniegšanas aktā;
- Gadījumos, kad biedrs/darbinieks ierodas vai atrodas birojā nakts laikā (no 23.00 līdz 08.00), tam obligāti un nekavējoties jānosūta e-pasts par šo faktu uz birojs@klubsmaja.lv.
- Gadījumā, ja signalizācija netiek savlaicīgi deaktivizēta, biedram ir pienākums zvanīt uz EVOR kontroles pulti pa tālruņa numuru +371 29256420 un informēt, ka nav nepieciešamība sūtīt brigādi (zvana Tērbatas iela 74a, 306. Telpa, mums signalizācija atskanēja, nevajag sūtīt brigādi).
- Par koplietošanas telpu izmantošanu:
- Biedrībai pieejama konferenču zāle, virtuve un labierīcības. Visās koplietošanas telpās, t.sk. gaiteņos biedriem ir pienākums uzturēt tīrību.
- Ēdienreižu ēšana atļauta tikai virtuvē, bet biroja telpā drīkst ēst mazās uzkodas (piem., cepumi, augļi), rūpējoties par biroja telpas tīrību un aiz sevis novācot;
- Konferenču telpa pieejama izmantošanai pēc iepriekšējas saskaņošanas ar savas vienības vadītājiem vai, rakstot uz birojs@klubsmaja.lv vismaz 1 diennakti pirms rezervējamā laika. Svētdienās nav nepieciešams saskaņot konferenču telpas izmantošanu.
- Ja biedrs sabojā koplietošanas telpu inventāru jaziņo RCO vadītājam.
- Par biroja telpas izmantošanu:
- Biroja telpas sanāksmēm pieejamas tikai ārpus normālā darba laika (10.00 – 18.00 darba dienās), ja tas nav iepriekš saskaņots ar darbiniekiem;
- Individuālam darbam vai kopstrādei biroja telpas pieejamas jebkurā laikā un visiem biedriem, pēc iepriekšējas saskaņošanas ar savas vienības vadītājiem vai, rakstot uz birojs@klubsmaja.lv vismaz 1 diennakti pirms rezervējamā laika. Ja biedram nav atslēgu, taču nepieciešams izmantot biroja telpas, tas iespējams kamēr birojā ir persona, kurai izsniegtas atslēgas vai individuāli rakstot uz birojs@klubsmaja.lv un iesniedzot prasību saņemt atslēgas konkrētā dienā;
- Atrodoties biroja telpās, ja kāds no biedriem ir pievienojies tiešsaistes zvanam vai sapulcei, tad lūgums ievērot klusumu un netraucēt;
- Ja gadījumā atkritumu tvertne ir pilna, biedram jainformē birojā esošie darbinieki/valdes locekļi, valdes/padomes/darbinieku pienākums ir iznest miskasti;
- Izmantojot biroja inventāru un materiālus, tos pēc tam nolikt vietā, kur tie sākumā atradās;
- Pēc biroja telpu izmantošanas, veikt telpu uzkopšanu;
- Biroja telpās aizliegts lietot apreibinošas vielas, tabakas izstrādājumus;
- Ja biedrs sabojā biroja inventāru jaziņo RCO vadītājam;
- Biedra neadekvātas uzvedības gadījumā, valdei/padomei/darbiniekiem ir tiesības liegt biedra atrašanos birojā;
- Ievērot valstī noteiktos epidemioloģiskos noteikumus.